XStoryPlayer is een first person 3D seksspel geproduceerd door X Moon Productions. De graphics en animatie van het spel zijn van hoge kwaliteit en u kunt het spel al aanschaffen voor een spotprijs van slechts € 8,-

XStoryPlayer maakt gebruik van twee verschillende verhaallijnen. Het eerste verhaal is “Dark Dreams” waarin je personage een werknemer bij een sportschool is. Daar komen uiteraard ook erg mooie dames langs om te sporten. Bij de dames kan je een poging wagen om samen een leuk avontuurtje te beleven. Uiteindelijk zal het je lukken om met wat verschillende vrouwen seks te hebben en zelfs met meerdere tegelijk.

Het tweede verhaal heet “Wet Dreams” en hier ben je een modefotograaf. Hierbij komen er hete modellen langs waar u dan foto’s van maakt. Als de gelegenheid zich voordoet kunt u proberen of ze nog iets verder willen gaan. X Moon Productions zijn bezig met “Tentacle Dreams” en deze editie is nog druk in ontwikkeling. Men verwacht dat het niet heel lang meer duurt wanneer deze klaar zal zijn.

Xstoryplayer

U bent niet alleen bezig met het scoren van dates met vrouwen. U doet ook alledaagse dingen, zoals vuilnis buiten zetten. Soms is dit even wat gepuzzel, maar u zult het snel genoeg doorkrijgen. De virtuele vrouwen zien er erg realistisch uit. In de slaapkamer kunt u verschillende standjes met de dames uitoefenen of met seksspeeltjes spannende dingen doen. X Moon Productions is hard bezig om het spel te blijven updaten, zodat het niet snel gaat vervelen.

De vrouwen zijn niet allemaal zo makkelijk als u zou verwachten. U moet echt de juiste dingen zeggen, anders kunt u weer overnieuw beginnen met versieren. U kunt de tegenspeelsters naar uw eigen smaak aankleden en nog vele andere keuzes als huidskleur en kleur haar uitkiezen. Voor maar € 8,- is het een leuk interactief spel, waar u uw fantasieën kunt beleven.

Vind hier informatie over nog meer VR sex games :
First person seksspel met virtuele seksverhalen & 3D seks simulatieNieuwe video game VR love
Chathouse 3D Roulette